Powrót starych, polskich samochodów

Read Time:49 Second

Wskrzeszenie jednej z motoryzacyjnych legend PRL –u jeszcze do niedawna wdawało się fikcją. Znaleźli się jednak pasjonaci, którzy przy uwzględnieniu realiów biznesowych postanowili podjąć się tego tematu. W Europie Skoda bije rekordy popularności, w Rumunii reanimowano Dacię. Dlaczego więc nie zrobić biznesu na polskich pojazdach? Pomimo bogatej, motoryzacyjnej przeszłości na próżno szukać rodzimej marki samochodu. Ostatnie próby reanimowania Syreny, Warszawy i Poloneza spełzły na niczym. Dopiero rok 2012 okazał się przełomowy. Zainicjowano wtedy aż trzy przedsięwzięcia, które są nie tylko wynikiem tęsknoty za produktami polskiej motoryzacji, ale i biznesowej kalkulacji. Taką firmę motoryzacyjną założył Polak, mieszkający na stałe w Kanadzie. Myślał już o tym na początku lat 90. Jednak udało mu się to dopiero 2 dekady później. Zainicjował działalność, a za swój priorytet uznał budowę silnej marki. Całe przedsięwzięcie skoncentrowało się wokół niewytwarzanej od 1983 roku Syreny. Powodem był potencjał, który według inicjatora tej akcji drzemał w tym samochodzie. Syrena towarzyszyła kilku pokoleniom Polaków i do dziś na jej widok łza kręci się w oku.

About Post Author

admin

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz

Previous post Jak zarabia na organizacji imprez?
Next post Dobry pomysł na wiejski biznes